Precomanda Aleasa + castigatorii concursului

 

Concursul de inceput de an este oficial incheiat. Multumim tuturor participantilor! Castigatorii vor fi anuntati pe mail si astept adresele voastre pana marti cel tarziu. De asemenea oferim un premiu special – Darul.

33 răspunsuri to “Precomanda Aleasa + castigatorii concursului”

  1. Multumesc mult de tot!!!!!>:D<

  2. de precomandat cartea nu o voi face, insa asteptsa apara in mod oficial si o voi achizitiona;))

  3. ioana alexandra Says:

    multumesc mult si felicitari si voua fetelor!:)

    as avea o rugaminte, s-a nimerit sa-mi pice exact o carte pe care o mai am (volumul doi din Maximum ride), ar vrea cineva sa faca schimb cu mine? daca nu,nu este nicio problema, poate o sa gasesc pe cineva sa o dau cadou….

  4. Gheorghiev Alexandra Says:

    eu imi doresc insurgent,sunt si eu printre castigatorii? daca nu sunt indiscreta :”>

  5. Gheorghiev Alexandra Says:

    vreau eu maximum ride 2,am nevoie de el….am primul volum

  6. buna,cand vor fi trimise coletele?:D

  7. ioana alexandra Says:

    oana e voba despre cartea Maximum Ride 2
    nu sunt sigura ca o vrei, am intrebat doar:)

  8. paunaoana Says:

    buna,cand vor fi trimise coletele?
    O seara frumoasa!

  9. Cand au fost puse ca nu a ajuns?

  10. zamfiroiugeorgesebastian Says:

    eu am biletul nr 9 si vreau sa aflu daca am castigat

Lasă un răspuns

