Leapșa #5

A
– Allergic: la proști
– Animal: pisica 
– Actor: Ian Somerhalder
– Actress: Nina Dobrev
B
– Beer: nu beau. 
– Birthday/Birthplace: 25 septembrie, Brașov (chiar dacă locuiesc în Dâmbovița mama a ales să nască acolo)
– Best Friends: Ale, Andrex și… nebuna de verișoarămea (să nu mai zici că nu te pun la BF)
– Blind or Deaf: nope
– Best weather: ploaia caldă de vară
– Been in Love: de Jace? da.
– Been on stage?: da… în clasa a doua X_X
– Believe in yourself?: da.
– Believe in life on other planets?: hmm… mda, doar nu suntem singuri???
– Believe in miracles?: …..să zicem…
– Believe in God?: da
– Believe in Satan?: asta-i capcană. pas.
– Believe in Santa?: ce-l mai așteptam când aveam 3 ani…
C
– Color: albastru, mov și nonculorile.
– Cried in school: în clasa a doua, atunci când scumpa mea verisoară mi-a distrum macheta. încă mai țin la ea.
– Chocolate/Vanilla: ciocolată.
– Chinese/Mexican: prefer mâncarea chinezească.
– Cake or pie: cake
– Countries to visit: Franța, SUA, Marea Britanie
D
– Day or Night: night
– Dream vehicle: oooo… stai să mă gandesc… motocicletele cu energie demonică se pun???
– Dance in the rain?: activitate preferata.
– Dance in the middle of the street?: la 3 dimineața, atunci când nu era nimeni.
E
– Eggs: sunt în razboi cu ele.
– Eyes: blue
– Everyone has: o problemă
– Ever failed a class?: nope
F
– First crush: ăăă…. Firass Dirani cred…
– Full name: vreți să-mi vedeți tot numele? ok: Palaș Ștefania Miruna
– First thoughts waking up: OMFG! Iar am adormit cu cartea și iar am îndoit-o
– Food: hmm… nu prea fac nazuri
G
– Giver or taker: taker
– Gum: Five.
H
– Hair Colour: șaten
– Height: 1.68
– Happy: da
– Holidays: la maree/munte
– How do you want to die: cum vreau sa mor?? nu vreau să mor…
– Hate: proștii.
I
– Ice Cream: ciocolată și caramel…
– Instrument: chitara
J
– Jewelry: camee
– Job: judecător/procuror
K
– Kids: ma scot din minți, dar uneori îi ador
– Kickboxing or karate: Karate
– Keep a journal?: ceva de genu
L
– Love: n-am priceput cerința
– Letter: K
– Laughed so hard you cried: cu Amdrex și Ale
M
– Movie: Push, Cat Woman, Thirteen
– Motion sickness?: nu
– McD’s or BK: Mc.
N
– Number of Piercings: 0, întrebați-o și pe verișoara mea >:)
– Number: 25
O
– Overused Phrases: what. the. hell.
– One phobia: șeripii.
P
– Place you’d like to live: trăiesc destul de bine în Romanica…
– Pepsi/Coke: nu beau cola/pepsi.
Q
– Questionnaires: ăăă… iar nu mă duce capu… pas…
R
– Reason to cry: nu există.
– Reality T.V.: Cw, ABC Family
– Radio Station: Kiss FM
S
– Song: The Pretty Reckles- Miss Nothing.
– Shoe size: 37-39
– Sushi: da
– Skipped school: eh și tu acum! probabil
– Slept outside: Mirabela?? ceva de zis?
– Seen a dead body?: mda de vreo câteva ori… nu doresc nimanui să vadă….
– Smoked?: nope.
– Sing well?: ce să faaac?? nuuu.
– In the shower?: hahaha, n-am obiceiuri de-astea
– Strawberries/Blueberries: capșuni
– Scientists need to invent: muulte lucruri…
T
– Time for bed: între 22 și 4
– Touch your tongue to your nose?: nu încerc
U
– Unpredictable: pas
– Understanding?: mă chinui :))
V
– Vegetable you hate: sunt în război cu ele
– Vegetable you love: uite-te mai sus
W
– Weakness: vervain nu știu
– When you grow up: când cresc, cresc. asta e.
– Who makes you laugh the most: Andrex
– Worst feeling: să simți că ești urmarit
– Wanted to be a model?: NEVER
– Where do we go when we die:  aualeu… depinde.
X
– X-Factor: ce naiba să caut acolo???
Y
-Year it is now:  2011
-Yellow: o banană
Z
– Zoo animal: leul
– Zodiac sign: balanța
Dau leapșa oricui vrea s-o ia. 🙂

Un răspuns to “Leapșa #5”

  1. funny:)) cat ti-a luat s-o faci??

Lasă un comentariu