Noi aparitii la Editura Trei

Fericirea mea eşti tu

Jamie McGuire

Continuarea mult aşteptată a bestsellerului New York TimesFericirea începe azi

Află ce este în mintea bărbaţilor!
Travis Maddox a învăţat două lucruri de la mama sa înainte ca aceasta să moară: Iubeşte mult. Luptă şi mai mult pentru iubirea ta.
În Fericirea mea eşti tu, viaţa lui Travis e plină de femei care vin şi pleacă, de jocuri de noroc ilicite şi de violenţă. Însă tocmai când Travis se consideră invincibil, Abby Abernathy îl pune la pământ.
Fiecare poveste are două versiuni. În Fericirea începe azi, Abby vorbeşte în numele ei. Acum e timpul să citim povestea prin ochii lui Travis.

„Travis e un tip impulsiv. Încercând să scriu din punctul lui de vedere, am ştiut că nu puteam să spun povestea din nou, pur şi simplu. Mi-am îndreptat atenţia asupra perioadei când Abby şi Travis nu erau împreună, pentru ca romanul să aducă lucruri noi şi am sentimentul că am reuşit să fac ce mi am propus.” – Jamie Mcguire

Fericirea mea eşti tu are avantajul că vine după o poveste emoţionantă, pe care o completează, şi că are un epilog ingenios, ce surprinde un instantaneu din viaţa lui Travis şi a lui Abby în viitor.” – Reading, Eating & Dreaming

„Travis Maddox continuă să lupte pentru ceea ce iubeşte. Ce ţi-ai putea dori mai mult de la un bărbat?” – Bookwhisperer Reviews

„Am făcut o adevărată pasiune pentru personajele acestui roman.” – The Daily Quirk

 

Niciodată împreună?

J.A. Redmerski

Bestseller New York Times, USA Today şi Wall Street Journal

Camryn Bennett, o tânără în vârstă de douăzeci de ani, crede că ştie exact în ce direcţie se îndreaptă viaţa ei. Însă după o noapte de pomină la cel mai extravagant club din Raleigh, North Carolina, şochează pe toată lumea – inclusiv pe sine – când se hotărăşte să renunţe la singura viaţă pe care a cunoscut-o vreodată şi să ia totul de la început. Având la ea doar poşeta şi telefonul mobil, Camryn se urcă într-un autobuz Greyhoud, gata să se găsească pe sine însăşi. În schimb, îl găseşte pe Andrew Parrish.
Sexy şi provocator, Andrew o face să simtă dragostea şi pasiunea în feluri pe care Camryn nu şi le ar fi imaginat niciodată. Însă bărbatul din viaţa ei ascunde un secret. Îi va apropia acesta definitiv sau îi va distruge ireversibil?

Niciodată împreună? te face dependent de stilul său alert şi seducător. Empatizezi cu povestea lui Camryn, o tânără insensibilă la orice emoţie. Singurul care o poate face să renască este fermecătorul Andrew – deviza lui e trăieşte clipa! – RT Book Reviews

Erotism şi pasiune, într un roman de cinci stele!

 

 

Regatul umbrelor

Leigh Bardugo

Nu se compară cu nimic din ce-am citit vreodată.
Veronica Roth, autoarea bestsellerului DIVERGENT

Magnific. Epopeic. Irezistibil. Magic.

Falia Umbrei, un ţinut învăluit în beznă, populat de monştri, distruge treptat Ravka, o naţiune altădată măreaţă.
Alina, o fată orfană, singuratică, descoperă că posedă o putere unică, ce o face să pătrundă în lumea elitei magice a regatului – Grisha. Ar putea ea să destrame vraja demonică a Faliei Umbrei, eliberându-şi ţara?
Întunecatul, o fiinţă cu o putere de seducţie teribilă, este conducătorul Grishei. Dacă îşi va împlini destinul, Alina va fi nevoită să descopere cum să se folosească de harul său şi cum să reziste atracţiei periculoase pe care o simte faţă de temutul stăpân.
Însă în timp ce-şi contemplă viitorul năucitor, Alina nu-l poate uita pe Mal, cel mai bun prieten al său din copilărie.

Bogată în descrieri, magie şi răsturnări de situaţie, această aventură memorabilă ne oferă o intrigă abil condusă, însoţită permanent de o reţea subterană dominată de iubire şi pericol. – Publishers Weekly

Leigh Bardugo creează o poveste magică, având o scriitură luxuriantă, personaje pe care le îndrăgeşti pe loc şi o lume exotică, plină de viaţă. Cu siguranţă veţi vrea să citiţi continuarea aventurii. – RT Book Reviews

„— Aşteptaţi! am protestat eu, dar Întunecatul deja se întorcea cu spatele, aşa că l-am apucat de braţ, fără să iau în seamă icnetele de uimire ale grupului de Grisha din jurul nostru. E o greşeală la mijloc. Eu nu… nu sunt…
Vocea mi s-a stins, iar Întunecatul s-a întors lent spre mine, coborând privirea spre locul de unde îl apucasem de mânecă. I-am dat drumul, dar nu aveam de gând să renunţ atât de uşor.
— Nu sunt ce credeţi că sunt, am şoptit eu cu disperare.
Întunecatul s-a apropiat de mine şi mi-a spus cu glas scăzut, astfel încât numai eu să-l pot auzi:
— Nu cred că ai habar de ceea ce eşti.”

O (i)realitate ingenios construită, plină de himere şi mitologie, populată de personaje în întregime credibile. Regatul umbrelor, o carte ce abundă în imagini de o frumuseţe tulburătoare şi întâmplări ce au în centru o eroină de neuitat, este alegerea perfectă pentru fanii lui J.R.R. Tolkien. – Booklist

Lasă un comentariu